Boven beschikt u over een oppervlakte van ongeveer 85 m², waaronder een grote zaal met bar, een kleinere zaal en een vestiaire/bergruimte. Keuken en tapkast zijn niet aanwezig. Er is een aparte ingang, voorzien van de originele trap en een lift. Afhankelijk van het evenement is er een capaciteit van 40 tot 90 mensen.

De infrastructuur is uiterst geschikt voor het inrichten van recepties, vergaderingen, babyborrels, doopfeesten, familiebijeenkomsten, ontbijtsessies, degustaties, etc.
 

Dansfeesten zijn niet aan te raden, door de ligging (boven een restaurant) en openingsuren. Voorbereidingen kunnen altijd daags voordien (of enkele dagen vooraf) gebeuren, indien er geen verhuringen zijn op dat moment.

De huurprijzen zijn afhankelijk van het type evenement.
Zo zijn er 3 verschillende tarieven; € 225, € 150 en € 75.

 

Bent u op zoek naar een locatie voor een vergadering / bijeenkomst?

Wij beschikken over een private ruimte waar jullie rustig kunnen praten. 

Afhankelijk van uw wensen, voorzien wij drank, hapjes, broodjes, ontbijt...  We werken met een honesty bar of met bediening tijdens openingsuren !

organiseert u een event of meeting, vraag vrijblijvend informatie!